Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2015 12:54 - Дневникът на един БЪДЕЩ БИВШ ПУШАЧ- Ден 4-ти, 25-02-2015г.
Автор: exsmoker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 25.02.2015 20:27


 Ден 4-ти 
25-02-2015г.

Малко бавно върви при мен смяната на дните, но важното е да се придържам към крайната цел и да не се отказвам.

Днес ще се разсея с една виртуална разходка из Париж, която намерих в нета heart emoticon
Идвате ли с мен?

За да влезете кликнете ТУК
image


Следобед:

Разходих се, върнах се - пак ми се пуши :(
Явно е един от онези дни ... когато започваш да убеждаваш себе си, че само една цигара няма да попречи на целта като цяло ... 
Лошото е когато това стане ежедневие !

Вчера наруших, днес ще си заслужа звездата, дори и да се наложи да споря сама със себе си !

Положителното в случая е, че тийнейджърката в семейството вижда колко е трудно да се откажат цигарите и че съм жив пример за наркоман в абстиненция.


Четох днес блог по темата - Как да държим тийнейджърите далеч от цигарите?
Ами смятам че просто трябва да говорим с тях като със зрели хора, каквито обикновено са ... и да им обясним, че сме били достатъчно глупави за да  пропушим, а сега ни е безкрайно трудно да променим този факт. А също и това, че докато не си станал пушач, цигарите не ти дават нищо, нищо няма да ти липсва ако никога не си палил цигара ... не сме си мислели запалвайки първата си цигара, че вземаме решение да пушим ежедневно до края на живота си... 

И тъй като от най-ранна възраст съм я запознала в подробности със същественото от съжденията по темата, изложени в книгата на Алън Кар "Не пуша вече"
+ личния отрицателен пример, тъй като многократно не съм успявала да ги спра
= тийнейджър непушач

Надявам се и в бъдеще да продължи да е непушач .








Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: exsmoker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27022
Постинги: 11
Коментари: 12
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930